Herkes Bir Alttaki üyeye Nasihat Etsin

Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.
anasayfa anasayfa ara giris kayit
   > GENEL (Bilgi Platformu) > Gönül Muhabbet ister... (Moderatör: Yonetim) > Herkes Bir Alttaki üyeye Nasihat Etsin
Kullanıcı Adı: Beni Hatirla?
Şifre:

   > GENEL (Bilgi Platformu) > Gönül Muhabbet ister... (Moderatör: Yonetim) > Herkes Bir Alttaki üyeye Nasihat Etsin
Sayfa: 1 2 [3]   Aşağı git
  Bu Konuyu Gönder  |  Yazdır  
Gönderen Konu: Herkes Bir Alttaki üyeye Nasihat Etsin  (Okunma Sayısı 14102 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
SuVaRi
Ziyaretçi
« Yanıtla #30 : 22 Mayıs 2008, 11:23:22 ÖÖ 11 »

Yok sen kene bişi yapmaz diosan senn fikrin senin görüşün,
Kimse karşı çıkamaz...

ne demek şimdi bu?
latife yapıyoruz burda..

Logged
FeNerLi
Süper Aktif Üye
****
Offline Offline

Mesaj Sayısı: 942



« Yanıtla #31 : 22 Mayıs 2008, 11:26:55 ÖÖ 11 »

oynamıyorum ben ya Sad
Logged

"Kaideyi Bozmayan (O) istisna..BENİM..!"
BaD-ı SaBa
Ziyaretçi
« Yanıtla #32 : 22 Mayıs 2008, 11:32:46 ÖÖ 11 »

üsteki üyeler barış we kardeşlik için birlik olalım.... Tongue alınganlık yok....  Tongue
alttakıydı ama bnmki üstteki oldu.... Cheesy idare ediwerin garii.... Grin
Logged
SuVaRi
Ziyaretçi
« Yanıtla #33 : 22 Mayıs 2008, 11:33:33 ÖÖ 11 »

üsteki üyeler barış we kardeşlik için birlik olalım.... Tongue alınganlık yok....  Tongue
alttakıydı ama bnmki üstteki oldu.... Cheesy idare ediwerin garii.... Grin

ne alınganlığı ya...
cümleyi açsın nahide..
Logged
vervo
Süper Aktif Üye
****
Offline Offline

Mesaj Sayısı: 921



« Yanıtla #34 : 22 Mayıs 2008, 11:36:15 ÖÖ 11 »

Sen bana keneyi karıştırma deyince
Bende sana neden karıştırdıgımı söledim
Bu kadar basit
bunda alınacak bişeyde yok tartışılacakta
Logged

Cafcaf İstanbul Temsilcisi
BaD-ı SaBa
Ziyaretçi
« Yanıtla #35 : 22 Mayıs 2008, 11:37:25 ÖÖ 11 »

üsteki üyeler barış we kardeşlik için birlik olalım.... Tongue alınganlık yok....  Tongue
alttakıydı ama bnmki üstteki oldu.... Cheesy idare ediwerin garii.... Grin

ne alınganlığı ya...
cümleyi açsın nahide..

Sana alınganlık yapıyosun demıyorum suwarim.... Wink
Logged
SuVaRi
Ziyaretçi
« Yanıtla #36 : 22 Mayıs 2008, 11:38:02 ÖÖ 11 »

Sen bana keneyi karıştırma deyince
Bende sana neden karıştırdıgımı söledim
Bu kadar basit
bunda alınacak bişeyde yok tartışılacakta
verdiğin cevap söylediğin sözle oldukça alakasız..
neyse..keyfimi iki saçma söz için bozmayacağım..
en bahtiyar günlerimi yaşıyorum..
Allah cc kalbindekine göre muamele etsin..
başka diyecek bişe yok..
Logged
pambuli
Ziyaretçi
« Yanıtla #37 : 22 Mayıs 2008, 11:45:50 ÖÖ 11 »

Bi muhabbette bahsediyor Hocaefendi;

Cennete giirmek için Allah'a inanıp, ameller işliyorsan;Cennetin kulu,

Cehenneme girmeyeyim diye iman edip, ameller işliyorsan;Cehennemin kulusun...diye.

Allah'a olan imanda bi beklenti oluyorsa şayet, rıza dairesinden çıkılmış olur zaten..Rıza mülahazası dışındaki neyden hayır gelir ki kulada..
Logged
FeNerLi
Süper Aktif Üye
****
Offline Offline

Mesaj Sayısı: 942



« Yanıtla #38 : 22 Mayıs 2008, 11:46:10 ÖÖ 11 »

üsteki üyeler barış we kardeşlik için birlik olalım.... Tongue alınganlık yok....  Tongue
alttakıydı ama bnmki üstteki oldu.... Cheesy idare ediwerin garii.... Grin

ne alınganlığı ya...
cümleyi açsın nahide..

Sana alınganlık yapıyosun demıyorum suwarim.... Wink

ne yani banamı demek istiyosun yoksa
Logged

"Kaideyi Bozmayan (O) istisna..BENİM..!"
SuVaRi
Ziyaretçi
« Yanıtla #39 : 22 Mayıs 2008, 11:49:35 ÖÖ 11 »


ne yani banamı demek istiyosun yoksa
fenerliiiii pampulinin dediğini okuu  Smiley
Logged
BaD-ı SaBa
Ziyaretçi
« Yanıtla #40 : 22 Mayıs 2008, 11:49:49 ÖÖ 11 »

üsteki üyeler barış we kardeşlik için birlik olalım.... Tongue alınganlık yok....  Tongue
alttakıydı ama bnmki üstteki oldu.... Cheesy idare ediwerin garii.... Grin

ne alınganlığı ya...
cümleyi açsın nahide..

Sana alınganlık yapıyosun demıyorum suwarim.... Wink

ne yani banamı demek istiyosun yoksa

aytt fenerli....ortaya konustum,genel yani....
ben burdan koşa koşa kaçıyorum....
Logged
FeNerLi
Süper Aktif Üye
****
Offline Offline

Mesaj Sayısı: 942



« Yanıtla #41 : 22 Mayıs 2008, 11:51:47 ÖÖ 11 »

kaçma gel buraya daha alınacam ben sana Cheesy surda iki dakka agız tadıyla alındırmıyosunuz insanız ya
Logged

"Kaideyi Bozmayan (O) istisna..BENİM..!"
FeNerLi
Süper Aktif Üye
****
Offline Offline

Mesaj Sayısı: 942



« Yanıtla #42 : 22 Mayıs 2008, 11:53:03 ÖÖ 11 »

Bi muhabbette bahsediyor Hocaefendi;

Cennete giirmek için Allah'a inanıp, ameller işliyorsan;Cennetin kulu,

Cehenneme girmeyeyim diye iman edip, ameller işliyorsan;Cehennemin kulusun...diye.

Allah'a olan imanda bi beklenti oluyorsa şayet, rıza dairesinden çıkılmış olur zaten..Rıza mülahazası dışındaki neyden hayır gelir ki kulada..


helal olsun hocaya diyorum
Logged

"Kaideyi Bozmayan (O) istisna..BENİM..!"
SuVaRi
Ziyaretçi
« Yanıtla #43 : 22 Mayıs 2008, 11:53:45 ÖÖ 11 »

kaçma gel buraya daha alınacam ben sana Cheesy surda iki dakka agız tadıyla alındırmıyosunuz insanız ya
şşt konuyu dağıtma bakim.. Smiley
tavsiyemm..
her daim Allah cc rızası..
Logged
Sayfa: 1 2 [3]   Yukarı git
  Bu Konuyu Gönder  |  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines
Bu Sayfa 0.182 Saniyede 20 Sorgu ile Oluşturuldu