CİHAD ETMEK İSTİYORUM

Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.
anasayfa anasayfa ara giris kayit
   > İSLAMİ BİLGİLER (Bilgi Platformu) > İslami Bilgiler ve Konular > Cihad > CİHAD ETMEK İSTİYORUM
Kullanıcı Adı: Beni Hatirla?
Şifre:

   > İSLAMİ BİLGİLER (Bilgi Platformu) > İslami Bilgiler ve Konular > Cihad > CİHAD ETMEK İSTİYORUM
Sayfa: [1]   Aşağı git
  Bu Konuyu Gönder  |  Yazdır  
Gönderen Konu: CİHAD ETMEK İSTİYORUM  (Okunma Sayısı 3259 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
irsad83
Daimi Üye
**
Offline Offline

Mesaj Sayısı: 72



« : 23 Haziran 2010, 11:39:23 ÖS 23 »

Bismillahirrahmanırrahim
ENAM
159.     Dinlerini parça parça edip ayrı ayrı gruplara ayrılanlarla senin hiçbir alakan yoktur. Onların işi Allah'a kalmıştır. Sonra O, kendilerine ne yaptıklarını haber verir.

Kendine yanlızca Allah ın verdiği sıfatı  ile MÜSLÜMAN diye tanımlayan o sıfatın yanında başka bir tamlama ve sıfat yüklemeyen  yani mülüman hanefi,şafi , ehli sünnet ,caferi şii vehabi selefi demeyenlerdenim
Allah ın kelamı kuranı hiçbir hizbin şahşın doktirinleri ile değil kainatı, çevreyi,kendini ,sünneti vahiyle anlamlandıranlardan-Okuyanlardanım bir zanla değil Allah dan başka ilah olmadığına ve muhammedin onun kulu ve resülü olduğuna gözümle görürmüş gibi şahit olanlardanım Elhamdülillah ve yalancı olmadığıma Allah şahittir.
  Allahın indirdiği muhammed in açıkladığı dine Muhammed ve kuranda zikredilen ensar ve muhacir gibi iman ettiği gibi iman ettim.
  Doğruğu gerçeği , hak youlu bulmakta ki delillerim...
 Kuran ve onun açıklaması olan tevatüren gelmiş ameli sünnettir.
Kuran ve vahiyle açıklanamayan ondan kopuk bir sünnet değildir.
çünkü böyle bir sünnet sünnet değildir.
NECM
3.     O kendi heva ve hevesiyle konuşmuyor.     
4.    O, kendisine vahyedilen bir vahiyden başka bir şey değildir.
Ayetleri ile Allahın resulunun tüm amel ve konuşmalarının allah ın vahiyle bildirdiği hükümler dahilinde olduğunu rabbim bildirmiştir, vahiyle inşa olmuş bir bünyeden onun konuşmaları ve amelleri çıkmaktadır.
vahiyle anlamlandılamayan bir davranış ve konuşma peygambere ithaf ediliyorsa
  Ya Allah ın resulune apaçık bir iftiradır.
  Ya Allah ın resulunun o aktarılan davranış ve sözünün önü veya sonu başka bir mecrada iken kısıtlı anlayışlı biri tarafından o kısıtlı anlayışı aktarılmıştır.
  Ya Allah ın resulunun o söz ve davranışı doğru olarak aktarılmış ancak o anda  Allahın resulu o konuda vahiy gelmediği için örfe uygun davranmış veya kitap ehline göre hüküm verdiğinden vahiyle anlamladırılamadığı için sünnet delinerek delil kabul edilemez.
  Örnek
Nisa
6- Yetimleri, nikaha erişecekleri çağa kadar deneyin; şayet kendilerinde bir (rüşd) olgunlaşma gördünüz mü, hemen onlara mallarını verin. Büyüyecekler diye israf ile çarçabuk yemeyin. Zengin olan iffetli olmaya çalışsın, yoksul olan da artık maruf (ihtiyaca ve örfe uygun) bir şekilde yesin. Mallarını kendilerine verdiğiniz zaman, onlara karşı şahid bulundurun. Hesap görücü olarak Allah yeter.
Allah bu ayetiyle evlilik yaşını buluğ değil rüşd çağına bağlamıştır.Halbu ki biliyoruz ki Ayşe annemiz ile çok daha erken bir yaşta örfe uygun yaşta evlenmiştir.bu davranış arasında bir çelişki görenler araştırırlarsa Evlilik ile ilgili tüm ayetler peygamberim evlendikden sonra indirilmiştir.
 Ancak
Kendiisne hikmetli bir kitap verilen ve hikmet verilmiş peygamberimizden aktarılan söz ve davranışları vahiyle anlamladırabilmesi için hikmetten bir parça pay verilmiş olması lazımdır.
 Örnek
Kuranda herişin hayırlı ve temizini yapın mealınde pek çok ayet vardır.
Benim ise suratımda sakal çıkmakta bunu birakırsam Bana savaşlarda heybet verir Kapitalizm dayattığı giyim tarzından alıkoyar. simetri diye bir şey var kafa kocaman olup ziynetleri  belli eden dar elbiseler giyemezsin.metropol erkeği denilen ve haytının merkezine yüz güzelliğini oturtan erkek cinsi olmaktan uzaklaştırır.
İşte tüm bu hikmetre binaen Allahın resulunun  hikmetli emri olan sakalınızı bırakınız bıyığını kısaltınız hadisi vahiyle anlamlandırılması ile muttakiler için bir emirdir.ve benim içinde elbette delildir.
 Ancak kişi der ki Allahım ben şuraya sakalımla giremiyorum burda senin rızan için şu hayırlı işi yapmak isterim derse bu hal ve niyetle ise  umulur ki umduğu hayra ılaşsın.
 Ne allahın nimetine inkar-nankörlük edenlerdenim ne peygamberi rab edinenlerdenim.
 DİNİM BU
 MÜCADELEM Allahın indirdiği ile kendi üzerime hükmetmek . içinde bulunduğum toplum da Allahın indirdiği ile hükmedilmesi ve yeryüzünde Allahın indirdiği ile hükmedilmesi üzere mücadele vermekdir.
  Benim ile aynı dine aynı şekilde iman edenler ile
 Mal ve dil ile mücalenin önünün kesildiği olamadığı Yani siz tağutsunuz,bozguncusunuz,Allaha şirk koşuyorsunuz yaptığınız batıldır ,ilahlarını teşir ettiğinde sonunuz azap dendiğinde, ve halbuki Allah dan başka ilah yoktur neden hak olanı yapmıyorsunuz hakka gelin Allahın indirdiğine gelindendiğinde Diline kilit vuruluyorsa hapse atılıyorsan,Hak olan nizami tesis etmek için malını harcadığında önüne türlü engeller çıkarılıp malın gasp edilen bir coğrafyada beden ile cihat etmek istiyorum.
tekrar edersem Mal ve dil ile mücadelenin olAmadığı bir coğrafyada beden ile cihat etmek istiyorum. ya o topraklar feth oluncaya kadar yada bir anlaşma oluncaya kadar.
 Var mı böyle cihat edenler
ya alimlerini rab edinmişler
ya şehylerini, ölülerini put edinmişler,ya ataları dini üzereler yadevletleri dini üzereler.
Yok mu kurandan yüz çevirmeyen onun ile konuşan onun ile uyran onun ile düşünen  netice itibariyle düşünce dili kuran olan ki  tüm müslümanların dili birdir o da kuran ne arpça ne türkçe nede arabça
kardeşlerim bana ulaşsınlar
Bir müslümanın elini sıkmak istiyorum.,
Allah ın selami hidayete tabi olan ve aklını ipotek ettirmeyenlerin üzerine olsun
Ayd_1983@hotmail.com
Logged

KURANIN EN İYİ TEFSİRİ YİNE VE ŞÜPHESİZ KURANDIR
Sayfa: [1]   Yukarı git
  Bu Konuyu Gönder  |  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines
Bu Sayfa 0.045 Saniyede 23 Sorgu ile Oluşturuldu