ne aşk ama...

Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.
anasayfa anasayfa ara giris kayit
   > GENEL (Bilgi Platformu) > Gönül Muhabbet ister... > Mizah > ne aşk ama...
Kullanıcı Adı: Beni Hatirla?
Şifre:

   > GENEL (Bilgi Platformu) > Gönül Muhabbet ister... > Mizah > ne aşk ama...
Sayfa: [1]   Aşağı git
  Bu Konuyu Gönder  |  Yazdır  
Gönderen Konu: ne aşk ama...  (Okunma Sayısı 4402 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
EbrarEsma
Daimi Üye
**
Offline Offline

Mesaj Sayısı: 213



« : 30 Nisan 2008, 02:29:31 ÖS 14 »

 
ne aşk ama
Genç adam, yaşlı karı-kocanın evlerine misafir olur. 75 yaşındaki amca karısından bir bardak daha çay isterken: "çiçeğim, bir bardak daha verir misin..?" der. Sonra da "Peteğim, şekersiz lütfen" diye ekler. Kendisine 65 yaşındaki tatlı karısının getirdiği tavşan kanı çayı alırken de "Bebeğim, sana çok zahmet oldu" der.

Genç adam, yaşlı amcanın karısına kullandığı sevgi sözcüklerinden çok etkilenir. "Amcacığım, kaç yıllık evlisiniz..?" diye sorar. Yaşlı ama dinç adam, "40 seneyi geçti evladım" der.

Genç adam: "Vallahi maşallah, Allah muhabbetinizi artırsın. Sürekli çiçeğim, peteğim, bebeğim gibi güzel sözlerle hitap ediyorsunuz galiba..."

Yanakları pembeleşmiş teyze "Doğru, bir kaç yıldır hep bana böyle hitap ediyor" deyip mutfağa doğru yöneldiğinde yaşlı amca genç adamın kulağına doğru eğilerek:

"şiişşt, çaktırma, 2 sene önce adını unuttum, hala hatırlayamıyorum..."

[/b]
Logged

Hak Geldi Batıl Zail Oldu....
SuVaRi
Ziyaretçi
« Yanıtla #1 : 30 Nisan 2008, 02:38:38 ÖS 14 »

vayhh ihtiyara bak sen  Cheesy
tşkler büşra.. Wink
Logged
vervo
Süper Aktif Üye
****
Offline Offline

Mesaj Sayısı: 921



« Yanıtla #2 : 30 Nisan 2008, 02:40:17 ÖS 14 »

Adam işten evine gelmiş ve karısına;
"Hayatım, işyerinden en sevdiğim arkadaşımı bu aksam yemeğe
çağırdım..."

Karısı sinirlenmiş:
Neeee! Sen delirdin miii.....!!!
Ortalığı görmüyor musuuuun..
Ev darmadağınnn...!!! Nerminler bendeydi bugüüünnn...!!! (vır,vır,vır,vır)
Üstelik yemek de yapmadımmm...
Zaten alışverişe de çıkmamıştım...!!! (Car,car,car,car,car)
Geçen aksamdan kalan bulaşıkları bile yıkamadım henüz...(Dır,dır,dır, dır.)
En sevdiğim pembe dizi "şebekler de ağlar" var bugün televizyonda; onu izlemek istiyordummm...!!!(Lak,lak,lak, lak,lak....)
Hem bu akşam Nalan'la telefonla konuşma günüm; biliyorsun Çarşamba akşamları 23.00'dan sonra %70 indirim var..."

"Biliyorum canım, biliyorum..."

"Biliyorsan arkadaşını neden çağırdın o zamaannnnn...!!!???"

"O salak, bu aralar "evlenmek istiyorum" diye tutturdu da hayatım...!"
Logged

Cafcaf İstanbul Temsilcisi
EbrarEsma
Daimi Üye
**
Offline Offline

Mesaj Sayısı: 213



« Yanıtla #3 : 30 Nisan 2008, 02:41:07 ÖS 14 »

vayhh ihtiyara bak sen  Cheesy
tşkler büşra.. Wink

gözüne gönlüne sağlık ATLI kardeşim...
Logged

Hak Geldi Batıl Zail Oldu....
EbrarEsma
Daimi Üye
**
Offline Offline

Mesaj Sayısı: 213



« Yanıtla #4 : 30 Nisan 2008, 02:42:56 ÖS 14 »

Adam işten evine gelmiş ve karısına;
"Hayatım, işyerinden en sevdiğim arkadaşımı bu aksam yemeğe
çağırdım..."

Karısı sinirlenmiş:
Neeee! Sen delirdin miii.....!!!
Ortalığı görmüyor musuuuun..
Ev darmadağınnn...!!! Nerminler bendeydi bugüüünnn...!!! (vır,vır,vır,vır)
Üstelik yemek de yapmadımmm...
Zaten alışverişe de çıkmamıştım...!!! (Car,car,car,car,car)
Geçen aksamdan kalan bulaşıkları bile yıkamadım henüz...(Dır,dır,dır, dır.)
En sevdiğim pembe dizi "şebekler de ağlar" var bugün televizyonda; onu izlemek istiyordummm...!!!(Lak,lak,lak, lak,lak....)
Hem bu akşam Nalan'la telefonla konuşma günüm; biliyorsun Çarşamba akşamları 23.00'dan sonra %70 indirim var..."

"Biliyorum canım, biliyorum..."

"Biliyorsan arkadaşını neden çağırdın o zamaannnnn...!!!???"

"O salak, bu aralar "evlenmek istiyorum" diye tutturdu da hayatım...!"

:'(ağladım adamın haline...
 :)ama çok komikti teşekkürler nahide kardeşim....
Logged

Hak Geldi Batıl Zail Oldu....
vervo
Süper Aktif Üye
****
Offline Offline

Mesaj Sayısı: 921



« Yanıtla #5 : 30 Nisan 2008, 02:53:08 ÖS 14 »

Rica ederim...
Sizinkide çok hoşuma gitti  Smiley
Logged

Cafcaf İstanbul Temsilcisi
EbrarEsma
Daimi Üye
**
Offline Offline

Mesaj Sayısı: 213



« Yanıtla #6 : 30 Nisan 2008, 02:58:52 ÖS 14 »

Rica ederim...
Sizinkide çok hoşuma gitti  Smiley


izniniz olursa başka bir siteye almak isterim sizin fıkrayı....
Logged

Hak Geldi Batıl Zail Oldu....
SuVaRi
Ziyaretçi
« Yanıtla #7 : 30 Nisan 2008, 03:02:20 ÖS 15 »

izniniz olursa başka bir siteye almak isterim sizin fıkrayı....
bahh sen dışarı bilgi sızdırıooo.. Smiley çabuk yakalayun bu casusu. Wink
Logged
EbrarEsma
Daimi Üye
**
Offline Offline

Mesaj Sayısı: 213



« Yanıtla #8 : 30 Nisan 2008, 03:03:54 ÖS 15 »

izniniz olursa başka bir siteye almak isterim sizin fıkrayı....
bahh sen dışarı bilgi sızdırıooo.. Smiley çabuk yakalayun bu casusu. Wink

sus kardeş yaaa,açık etme..usulcacık yazdıydım,aramızda kalsın,birgün bana işin düşebilir.... Smiley
Logged

Hak Geldi Batıl Zail Oldu....
vervo
Süper Aktif Üye
****
Offline Offline

Mesaj Sayısı: 921



« Yanıtla #9 : 30 Nisan 2008, 03:04:41 ÖS 15 »

Rica ederim...
Sizinkide çok hoşuma gitti  Smiley


izniniz olursa başka bir siteye almak isterim sizin fıkrayı....
Tabiiki alabilirsnz  Smiley
Zaten kaynak ben degilim ki Grin
Logged

Cafcaf İstanbul Temsilcisi
EbrarEsma
Daimi Üye
**
Offline Offline

Mesaj Sayısı: 213



« Yanıtla #10 : 30 Nisan 2008, 03:10:37 ÖS 15 »

Rica ederim...
Sizinkide çok hoşuma gitti  Smiley


izniniz olursa başka bir siteye almak isterim sizin fıkrayı....
Tabiiki alabilirsnz  Smiley
Zaten kaynak ben degilim ki Grin


Teşekkür ederim nahide kardeşim,yalnız ATLI duymasın beni ispiyonluyorda....
Logged

Hak Geldi Batıl Zail Oldu....
SuVaRi
Ziyaretçi
« Yanıtla #11 : 30 Nisan 2008, 03:11:18 ÖS 15 »

birgün bana işin düşebilir.... Smiley
nie sen benim ev sahibim misin  Grin
yada yada dua kardeşim misin
yada yada yoksa sen sen annem misin ( türk fliminden klasik esintiler)
saygı ve sevgilerimle..
Logged
EbrarEsma
Daimi Üye
**
Offline Offline

Mesaj Sayısı: 213



« Yanıtla #12 : 30 Nisan 2008, 11:19:25 ÖS 23 »

birgün bana işin düşebilir.... Smiley
nie sen benim ev sahibim misin  Grin
yada yada dua kardeşim misin
yada yada yoksa sen sen annem misin ( türk fliminden klasik esintiler)
saygı ve sevgilerimle..


saygılar bizden canım.... Smiley
Logged

Hak Geldi Batıl Zail Oldu....
Sayfa: [1]   Yukarı git
  Bu Konuyu Gönder  |  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines
Bu Sayfa 0.496 Saniyede 22 Sorgu ile Oluşturuldu