GENEL (Bilgi Platformu) => Gönül Muhabbet ister... => Konuyu başlatan: vervo üzerinde 15 Şubat 2008, 02:27:43 ÖS 14



Konu Başlığı: **İslamidüsünce üyeleri'nin bindiği uçak ıssız adaya düşünce**
Gönderen: vervo üzerinde 15 Şubat 2008, 02:27:43 ÖS 14
Bu konuyu actım açalı uzun vadeli olarak sitede kalması bi türlü kısmet olmadı...
Talia nın dedigi gibi "Issız ada konusu ıssız siteye dönüştü" :)

**İslamidüsünce üyeleri'nin bindiği uçak ıssız adaya düşünce**

Kutbay   : herkes tek parçamı…?

maxpayna   : burda internet varmıdır?

narçiçeği   : max. ne diyosun sen burası ıssız ada

Aysegül : tüh aman tamda forumdaki kronolojiyi denetlerken ..aman ALLAHIM dj'lik kariyerim başlamadan  bitti

Mazpayna    : bi fıkra anlatimmi

BBetüll  : anlat

Maxpayna  :   anlat demekle olmaz, bi fıkra anlatimmii

Talia   :   Max. Şimdi  espirinin sırasımı

Maxpayne: bi filmde izlemiştim ıssız adaya düşen uçakta kurtulanlar birbirini yiyordu açlıktan

Işık: ben annemi istiyommm

narçiçeği  : max. sırasımı şimdi bunu anlatmanın, ada burası ada balık malık artık allah ne verdiyse yaparız bişiler

Haticegüney : ayy harika doğa fotoğrafları çekerim ben buradaa Manzaraya bakın hele..

Betül : çok romantik bir yer şiir yazmak için kendime sakin bir yer bulmam lazım

Maxpayna : hehhh bi şiirin eksikti Betül hoşlanmam zaten

Işık: ben zaten biliyodum annem dediydi binme o uçağa diye ühüüü

Kararli : Tamda Işık’ın Doğumgünü’nü kutlayacaktm hemde ayın üyesi olmuştu   (o zaman Işık’ın dogumgünü idi)
 
Kutbay : Allahım siteme yeniden kavuşacakmıyım

MAxpayna : panik yok arkadaşlar ne demişler; ekmek yoksa pasta yeriz, bide gevezeyi cehenneme atmışlar odunum ıslak demiş tamam yaa vurmayın ben ne dediğimi biliyommu

Eliflamra : hadi çocukluk anılarımızı anlatalım

Işık : Elif kuzen biz aylardır forumda ne yapıyoduk

Serender : arkadaşlar cep telefonu olan varmı

Vuslat sevdası  : benim var ama şarjı bitmiş

Serender : cep telefonu bulundu şarjı olan varmı

Talia : ben burda ne konu başlıkları bulurum ,hele şöyle sakin bir köşe bulayım kendime

Maxpayna : Doğruluk mu cesaret mi??
Qani : Doğruluk...
Mapayna: Issız bir adaya düşsen yanına alacağın 3 şey 
Qani   : Leynn şimdi ben senin!! hala geyik yapıyor ya!! …Hem neden 3 şey oluyor bence 4 olmalı….

Nahide sultan   : Yok mu ya kimsede cep telefonu!
Talia    : okyanusun ortasındasın olsa kaç yazar ;)
Nahide Sultan  : Yok ya canım sıkıldı oyun oynicam...
Eliflamra :  Allah'ım akıl fikir ihsan eyle yarabbim


Kutbay  : arkadaşlar bir plan yapalım adminler gelin bakiim yamacımıza önce yiyecek sonra barınacak bir yer bunları temin edin hadi bakalım marş marş…


Konu Başlığı: Ynt: **İslamidüsünce üyeleri'nin bindiği uçak ıssız adaya düşünce**
Gönderen: bbetull üzerinde 15 Şubat 2008, 02:38:18 ÖS 14
ıssız adanın lanetine mi uğruyoruz ne.Bak nahide konuyu buraya taşıdın lanet buraya da nüksederse üşünceye bişey olursa kaldıramam ;D


Konu Başlığı: Ynt: **İslamidüsünce üyeleri'nin bindiği uçak ıssız adaya düşünce**
Gönderen: TaLiA üzerinde 15 Şubat 2008, 02:41:58 ÖS 14
Teşekkürler Nahide

inşallah bu kez kalıcı olur.. :)


Konu Başlığı: Ynt: **İslamidüsünce üyeleri'nin bindiği uçak ıssız adaya düşünce**
Gönderen: Aysegul üzerinde 15 Şubat 2008, 02:46:12 ÖS 14
Bbetull: arkadaşlar sitede quote leri düzeltmiyordunuz hadi… burada kaçamayacaksınız benden… herkes bir işin ucundan tutsun… Lepyota sen şu kıyıdaki taşlara bak.. oturduğumuz yere kadar gelenleri kıyıya götür. Ayşegül sen şu yapraklarla ilgilen.. aaa dağınıklığı gelemiyorum ne olur…  Berfin kaçma sen de biraz çevreden pişirebileceğimiz bir şey varsa onları toplar mısın..

Talia: Hay Allah evde sürekli toz alırdım.. Şimdi ne yapsam acaba.. Bbetull Allah’tan kızları toparladı… Yoksa ben “bakın.. burası hepimizin”li bir cümle kurup, toplantı yapacaktım…
Toplantı dedim de Kutbay kıyıda sessiz sessiz dolaşıyor.. Sanırım Toplanalım diyecek..

Kutbay: Toplanalım..

Talia: Vallahi içime doğuyor benim, hissediyorum.

Kutbay: Arkadaşlar sakin olun. Şuanda bir adadayız.. Günlük yapmamız gerekenleri tesbit edip, görev dağılımı yapmamız gerekiyor. Kimler hangi görevleri almak ister.

Bbetull: Kutbay, yine itiraz ediyorum gibi görünecek ama Biz kızlarla bir istişare yaptık.. ve bir bölümünü paylaştık.

Kutbay: Peki.

Batın: Ablalarım ben ne yapabilirim.

Talia: Gel canım, bana yardımcı ol sen. Vuslat sevdası sen de öbür yamacıma…

Elif: Keşke ablam burada olsaydı, ona ne yemek pişirsek diye sorardım çevremizdeki otlara bakıp.

Işık: Kuzen bak ben anlarım o işten.. ( :P ) hadi gel bakınalım..

Elif: Margarinsiz ve yumurtasız kek ile et sote faciasından sonra mı kuzen.. seninle meyve-ot arayacağız kuzen..

Dide: Tavuk Göğsü tatlısı da vardı elif unutma…

Maxpayna:   portakal
                Ordakal
      Bir kere siz nerden bileceksiniz ot seçmeyi… Ben anlamam o otların bana zehirli otlar olmadığını kanıtlamazsanız hayatta yemem.. biraz da zor inanırım ya neyse…

Serender: Max.. Sende aç kalırsın o zaman. Ben olaya değişik bakıyorum. Aç kalmaktan sa yiyebiliriz biraz..

Karluklu: Hem İslamda zorunlu hallerde Haram yiyeceklerden ihtiyaç kadar yenmesi gereken durumlar da varken. Bacılarımıza güvenmemiz lazım Max kardeş. Zehirli ot yedirecekler değil ya.. haram yiyecekler yemekten önce gelir hem bu..

Qani: Benim karnım doydu mu ben ona bakarım.

Maxpayna: Yok ben yemem.. ama aklıma bir fikir geldi.. Hani kımıl kımıl olanlardan tutsak ya… yerdik canlı canlı…

Haticegüney: Maxxxx ne olur açma o konuyu.. (pes yani hala unutmamış)

Erva: Ben yerim Maxpayna.. Deniz mahsullerini çok seviyorum…

Semena: Benim için fark etmez ki…

Maxpayna: Hatice 3-1 sin… Hadi arkadaşlar gelin yakalayalım ahtapotları…

Hatice: :S  Ben görmemek için saklanırım o zaman…

Narçiçeği: Hay Allah niye böyle oldu ki, Arkadaşlar yapmayın. İsteyen istediği şeyleri yesin. Lütfen birbirimizi kırmayalım.

Maxpayna: Yani Nahide.. Düşüre / Düşüre ..

Nahide: Ama Maxpayna…

Kararlı: Yaa en son çoraplarla ilgili bir zeka sorusuna bakıyordum ki, kendimi burada buldum… aaaa  Işık ta buradaymış.. Işık hem ayın üyesinde, hem de doğum gününde  kutlamaya geç kaldım.. ama en son sözü ben söyleyeyim diye ondan…

Ozanca:    - Ben de anlamadım.
     - Birden kendimi burada buldum.
- Ama Her  işte bir hayır vardır değil mi?
- Sanırım şu andaki ruh halimi de buna göre ayarlayacağım.
- Olay budur..
- Selamlar..

Maxpayna: Ozanca dostum oturmak yok bak akşam oluyor.. yardıma gel…
Yani Nahide.. Gerçekten Düşüre / Düşüre bir adaya düşürdün bizi.. Başka yer aklına gelmedi mi ki… Şimdi yerlisi de vardır buranın. Şimdi burada bir atasözü kullanacağım ama… bu atalarımızda doğru/düzgün sözler söylememişki.. benim suçum ne yani..

Mirkat(Mecaz): Korkmayın mübarekler.. Ben korurum sizi..

Lepyota: Kuzen, bir kere de söylenmeyi bırak yahu… bu kımıl kımıllar pişer mi ki…

Bbetull: aaa ben yemek uzmanıyımdır..  onları şöyle güzel pişirdik mi tamam dır..

Talia:  ayy  yazık küçücük ahtapotlara yaa  çok hüzünlendim şimdi…

Vuslatrehberi: Bunun üzerine bir şiir yazabilirim sanırım 

Mazatrol_38: Fotoğraf yarışmasında fotoğraflar geç kalıyordu.. şimdi de ahtapotlar kalacak sanırım.. Desenize aç kaldık..

Ayşegül: Max yani… söylemesen dilin şişerdi değil mi? Şu gelenler yerlilere benziyor galiba?!


Konu Başlığı: Ynt: **İslamidüsünce üyeleri'nin bindiği uçak ıssız adaya düşünce**
Gönderen: vervo üzerinde 15 Şubat 2008, 03:02:02 ÖS 15
Ben Teşekkür ederim Talia...
Tekrar Eklediğin için Teşekkürler Ayşegül...


Alıntı
ıssız adanın lanetine mi uğruyoruz ne.Bak nahide konuyu buraya taşıdın lanet buraya da nüksederse üşünceye bişey olursa kaldıramam


Ya ben nasıl kaldırıcam onu düşünüyorum  ;D ;D


Konu Başlığı: Ynt: **İslamidüsünce üyeleri'nin bindiği uçak ıssız adaya düºünce**
Gönderen: SEMENA üzerinde 15 Şubat 2008, 05:12:55 ÖS 17
Alıntı
Semena: Benim için fark etmez ki…


olsa olsa bu olurdu zaten.. :D


ben senle konu$muyorum  >:(


öslem senlede  >:(

gittim ki.


Konu Başlığı: Ynt: **İslamidüsünce üyeleri'nin bindiği uçak ıssız adaya düşünce**
Gönderen: batın üzerinde 15 Şubat 2008, 05:48:07 ÖS 17
Alıntı
ıssız adanın lanetine mi uğruyoruz ne.Bak nahide konuyu buraya taşıdın lanet buraya da nüksederse üşünceye bişey olursa kaldıramam

baslıgı gorunce bende aynısını dusundum  ;D


Konu Başlığı: Ynt: **İslamidüsünce üyeleri'nin bindiği uçak ıssız adaya düşünce**
Gönderen: vuslat_sevdasi üzerinde 15 Şubat 2008, 06:30:03 ÖS 18
nahıdecimm nedir bu ıssız adanın cektiği barınamadı bi yerde..inş burda basına bşy gelmez..ellerine sağlık cnmmmm....


Konu Başlığı: Ynt: **İslamidüsünce üyeleri'nin bindiği uçak ıssız adaya düşünce**
Gönderen: FeNerLi üzerinde 19 Şubat 2008, 03:44:38 ÖS 15
yinemi adaya dustuk :)


Konu Başlığı: Ynt: **İslamidüsünce üyeleri'nin bindiği uçak ıssız adaya düşünce**
Gönderen: sahra üzerinde 23 Şubat 2008, 04:36:21 ÖS 16
 :oAl bendende o kadar.yine mi adazedelerden olduk?"gerçi bize yer verilmemiş ama"
aman dikkat!yerlilerin tuzağına düşmeyelim.

 


Konu Başlığı: Ynt: **İslamidüsünce üyeleri'nin bindiği uçak ıssız adaya düşünce**
Gönderen: maxpayna üzerinde 25 Şubat 2008, 12:52:24 ÖÖ 00
Alıntı
maxpayna   : burda internet varmıdır?

 :D tebrik ediyorum zira kesin bu konuya değinirdim. internet varmı diye sormasamda  internetsiz ne yapacaz burda diye hayıflanırdım  :D :D :D

Alıntı
Mazpayna    : bi fıkra anlatimmi
Maxpayna  :   anlat demekle olmaz, bi fıkra anlatimmii

 :o yahu ben bu espire gıcık olurdum, benim repliğim olmuş. senarist lütfen repliğim değişsin  :)

Alıntı
Maxpayna : hehhh bi şiirin eksikti Betül hoşlanmam zaten

bingoo  ;)

taa islamisitede iken cevap yazacaktım ihmalliğim sonucu yazamamıştım.kısmet bugüneymiş. nahide sultan hayal gücüne hayran kaldım teşekkür ediyorum.

yalnız burada bu kadar çok konuştuğuma bakmayın. gerçekte  hiç konuşmam.ıssız bir adaya düşecek olsak giderim bi köşeye yatarım uyurum :D  ya da nerde ne var diye keşfe çıkardım :D


Konu Başlığı: Ynt: **İslamidüsünce üyeleri'nin bindiği uçak ıssız adaya düşünce**
Gönderen: TaLiA üzerinde 25 Şubat 2008, 09:45:03 ÖS 21
bu konunun devamı vardı ..

nahide  ne alemde ıssız ada sakinleri son gelişmelerden haberdar et bizleri.. :)


Konu Başlığı: Ynt: **İslamidüsünce üyeleri'nin bindiği uçak ıssız adaya düşünce**
Gönderen: vervo üzerinde 25 Şubat 2008, 09:52:16 ÖS 21
unutmuşum ya şimdi ben işten çıkıyorm yarın gönderirim inşAllah... ::)


Konu Başlığı: Ynt: **İslamidüsünce üyeleri'nin bindiği uçak ıssız adaya düşünce**
Gönderen: vervo üzerinde 26 Şubat 2008, 08:47:32 ÖS 20
Sağolsun TaLiA abla bulmuş gönderdi...

 
Lepyota: Bugün biraz kötü geçti ama bakın hava ne kadar güzel böyle kuslar cik cik ediyo böcekler dolasiyo.

Talia:Sesler güzel de sen niye bagiriyosun..

ATLI:Evet ya Talia dogru söylüyo biz uyuyoruz site de yok zaten az uyuyalim aaaa.

Lepyota : arkadaşlar o bağıran ben değildim
 
Herkes birden : eee neydi o zaman gemi mi yoksa

Lepyota :maalesef arkadaşlar değil olsa ben bagirirdim hemen size

Maxpayne : ee sey arkadaslar o gürültü midemden geliyodu sanirim 

Mirkat :Yaw Irak'ta iken Biz cok zor sartlar altında idik dayanın azıcık (Bu arada selamlarımı iletirim kendisine )

Aysegül : Annem Olsa Simdi Bir sürü çiçek toplamıştı 

mazotrol38 : Arkadaşlar hadi bilgi yarışması düzenliyelim.

nahidesultan Evet katılıyorm.

SuyunGizemi : Tamam soruyorm balık tutabilecek varmı

Mirkat : bizim orda deniz yoktu ben tutamam

Erva : ben tutarım hep ahtapot bile tutarım

Kutbay: Tamam o zaman bizde gruplar halinde yiyecek aramaya çıkalım. Her gruba bir moderatör düşsün.

Kararlı : sitede mesajlarımızı modlar taşıyodu artık yemeği de onlar taşır di mi!

Kutbay: şu an sistemimiz buna el vermiyor kararlı. 

Erva : Denizde Bir sise görür ve herkesi çağırır

Erva : (Balık tutarken bir şişe görür veee)Arkadaslar İslamisiteden bi haber var kosuuuuunn(herkez etrafa toplanir ve Erva yaziyi okumaya baslar)

Erva: sayin yönetim ve İslamisitenin bir cok üyeleri ben İslamisite yeni üyelerinden zehra06 derdim ama siz yokken neler oldu neler bunu nasil yolladim size diye sorarsaniz sormayin sadece denemeydi forumdan haber vermek icin yolluyorum size forum süper gidiyo en iyi forumlar arasinda 2.1.lige cok az kaldi sizsiz zor tabii ama n´apalim neyse arkadaslar simdilik güle güle umarim yaziyi almissinizdir...
(kizlar hep birden aglamaya baslarlar)

Kutbay :yönetici kim oldu benim yerime acaba he bide sizin yerinize tabii

Fenerli : Yemek ararken gruptan kaybolmuştur fakat terkedilmiş bir dag evi görmüştür


Konu Başlığı: Ynt: **İslamidüsünce üyeleri'nin bindiği uçak ıssız adaya düşünce**
Gönderen: SEMENA üzerinde 20 Nisan 2008, 12:30:28 ÖS 12
uçak dü$ünce herkez  öldü Ki...


The end :)


Konu Başlığı: Ynt: **İslamidüsünce üyeleri'nin bindiği uçak ıssız adaya düşünce**
Gönderen: sahra üzerinde 20 Nisan 2008, 11:39:07 ÖS 23
bir lost vakası yaşanıyor demek oluyor o halde :D
öldük ama yaşıyoruz,yaşıyoruz ama ölüyüz aslında... :-\


Konu Başlığı: Ynt: **İslamidüsünce üyeleri'nin bindiği uçak ıssız adaya düşünce**
Gönderen: SuVaRi üzerinde 21 Nisan 2008, 11:13:26 ÖÖ 11
çok şükür ben yoktum uçakta... :D


Konu Başlığı: Ynt: **İslamidüsünce üyeleri'nin bindiği uçak ıssız adaya düşünce**
Gönderen: vervo üzerinde 23 Nisan 2008, 08:49:58 ÖS 20
çok şükür ben yoktum uçakta... :D

Nasıl yoksun ya ben varsın die hatırlıyorm nedense... ::)


Konu Başlığı: Ynt: **İslamidüsünce üyeleri'nin bindiği uçak ıssız adaya düşünce**
Gönderen: SuVaRi üzerinde 24 Nisan 2008, 12:14:00 ÖÖ 00
listeye baksana ismim yok. :P


Konu Başlığı: Ynt: **İslamidüsünce üyeleri'nin bindiği uçak ıssız adaya düşünce**
Gönderen: vervo üzerinde 30 Nisan 2008, 04:07:31 ÖS 16
İkinci metinde varsn :)


Konu Başlığı: Ynt: **İslamidüsünce üyeleri'nin bindiği uçak ıssız adaya düşünce**
Gönderen: SuVaRi üzerinde 30 Nisan 2008, 04:12:27 ÖS 16
İkinci metinde varsn :)
nahide sırf senin için ıssız adaya düşcem.. ;)
düşünce duygularımı paylaşırım..(geri dönüşüm olursa dabii )
 :D


Konu Başlığı: Ynt: **İslamidüsünce üyeleri'nin bindiği uçak ıssız adaya düşünce**
Gönderen: vervo üzerinde 30 Nisan 2008, 04:19:28 ÖS 16
Yok yok benm için düşme ama varsn yani onu anlatmak istedim

En azından derdimi anlatabildim ama dimi  ;D Eferim bana


Konu Başlığı: Ynt: **İslamidüsünce üyeleri'nin bindiği uçak ıssız adaya düşünce**
Gönderen: SuVaRi üzerinde 30 Nisan 2008, 04:23:41 ÖS 16
Yok yok benm için düşme ama varsn yani onu anlatmak istedim

En azından derdimi anlatabildim ama dimi  ;D Eferim bana

:) eferim nahide..
ıssız adaya düşsek..düşünüyorumm..
önce oturur katıla katıla ağlardım..etrafta yaşayan var mı merakla arardım..bulamadıysamm.
yine oturur ağlardım..ve ağlamaktan şişen gözlerim ve kısılan sesimin yorgunluğuna uyurdum  :D


Konu Başlığı: Ynt: **İslamidüsünce üyeleri'nin bindiği uçak ıssız adaya düşünce**
Gönderen: vervo üzerinde 30 Nisan 2008, 04:31:38 ÖS 16
ve ağlamaktan şişen gözlerim ve kısılan sesimin yorgunluğuna uyurdum  :D
Tebrikler ben   :D
Tutturmuşum  :P

Alıntı
ATLI:Evet ya Talia dogru söylüyo biz uyuyoruz site de yok zaten az uyuyalim aaaa.

İkinci metinde bulabildinmi :)


Konu Başlığı: Ynt: **İslamidüsünce üyeleri'nin bindiği uçak ıssız adaya düşünce**
Gönderen: SuVaRi üzerinde 30 Nisan 2008, 05:25:40 ÖS 17
 :-[ :-[ :-[


Konu Başlığı: Ynt: **İslamidüsünce üyeleri'nin bindiği uçak ıssız adaya düşünce**
Gönderen: vesâir üzerinde 09 Eylül 2012, 04:35:48 ÖS 16
vayy be ne macera ne aksiyon yaşanmış ben yokken :) neyse ki karayolunu tercih ediyorum  ;)